DIU Activities > One Student One Laptop

Notice: One Student One Laptop

(1/2) > >>

Shamim Ansary:
Notice
This is hereby notified that DIU is going to offer Laptop in advance before completion of four semesters to those students who fulfilled bellow mentioned criteria:

1.  Only “One Student-One Laptop” offered students can apply (Applicable from summer’ 10).

2.  Already completed two semesters.

3.  There are no dues against academic fees up to the current semester (spring’ 11).

4.  After completion of the above criteria interested students have to pay all academic fees up to summer’ 11 in advance.

To get more information regarding this matter interested students are requested to contact with Md. Mohin Chowdhury, Accounts Officer, Department of Accounts and Finance.

On behalf of the Registrar -

--
 
(Suranjit Mondal)
Assistant Registrar
Daffodil International University
Tel: +88-02-9138234-35, 9116774
Cell:+88-01713493011
Fax: +88-02-9131947
web: www.daffodilvarsity.edu.bd

Mhmehadi:
কি দরকার ছিল এতগুলা শর্ত দিয়ে আগে আগে ল্যাপটপ দেয়ার !!! সবাইকে একসাথে ই দিত। সবাই তো আর একসাথে 60/70 হাজার দেয়ার এফোর্ড রাখে না। তারপর ও দিচ্ছে যেহেতু ড্যাফোডিল কে ধন্যবাদ। তবে এডভান্স দিতে হবে এটার পিছনে লজিক কি জানতে পারলে ভালো হতো। ড্যাফোডিল কি মনে করে তাদের স্টুডেন্ট ল্যাপটপ পেলে ক্রডিট ট্রান্সফার করে / অন্য ভাবে ভার্সিটি ত্যাগ করতে পারে পুরো প্যামেন্ট না করে ???? !!!!

Golam Kibria:
I saw it with a photo in my email Id and being very happy from this. I think it can give us the way of  one step ahead from other university in Bangladesh.

bcdas:
Thanks DIU to start one student one laptop project officially.

mohin:
Dear Students

With Joy and pleasure I would like to inform you that another two students get their free laptop from their beloved University.

     Congratulation to them.


  1. Name: Md. Saidur Rahman
      ID: 102-35-125
      Program : Software


   2. Name: Shariful Islam Majumder
       ID: 102-35-126
       Program: Software

Thank you


Md. Mohin Chowdhury

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version